Een customer journey is de reis van een klant bij de afname van een product of dienst. Dit is het proces van oriëntatie tot en met het gebruik. Het zo soepel mogelijk laten verlopen van deze klantreis is van het grootste belang. Dit is mogelijk door de klant op het juiste moment de juiste informatie te geven en de juiste taken te laten uitvoeren. Valtimo Portal maakt het mogelijk om deze klantreis optimaal vorm te geven.
In het kort
- Geef elke klant een unieke klantervaring met zijn eigen ‘mijn omgeving’
- Communiceer met de klant via het gewenste kanaal (e-mail, sms, whatsapp)
- Geef klanten de juiste informatie op het juiste moment
- Verzamel de benodigde informatie op het gewenste moment
- Verwerk de gegevens automatisch in de juiste systemen
Valtimo Portal
Het klantportaal is een zogenaamde ‘Mijn-omgeving’ waar klanten kunnen inloggen en zaken met je organisatie kunnen afhandelen. Iedere gebruiker ziet zijn eigen aanvragen, taken en de laatste status direct online. Aanvragen van klanten of burgers worden gelijk in behandeling genomen en als dossier aangemaakt in Valtimo of een ander eigen (zaak)systeem.