Geef je klanten een unieke en persoonlijke ervaring en zorg dat ze zelf hun zaken online kunnen regelen. Met Valtimo Portal wordt de klantreis digitaal.
Het klantportaal is een zogenaamde ‘Mijn-omgeving’ waar klanten kunnen inloggen en zaken met je organisatie kunnen afhandelen. Iedere gebruiker ziet zijn eigen aanvragen, taken en de laatste status direct online. Aanvragen van klanten of burgers worden gelijk in behandeling genomen en als dossier aangemaakt in Valtimo of een ander eigen (zaak)systeem.
Het Valtimo Klantportaal is geschikt voor zowel B2C als B2B toepassingen:
- Geef klanten de mogelijkheid om producten te bestellen, veilig online te betalen en bestellingen te retourneren.
- Geef leveranciers digitaal toegang tot hun contracten en openstaande facturen.
- Breng digitaal offertes uit en keur orders online goed
- Interne taakmedewerkers kunnen overal hun taken digitaal uitvoeren en afronden
Valtimo portal
In het kort
- ‘Mijn-omgeving’ met voor elke klant zijn eigen inlog.
- Focus op klantervaring en de ideale klantreis.
- Volledige afstemming op jouw unieke bedrijfsproces.
- UX-design in de eigen huistijl van jouw organisatie.
- Koppeling met diverse bronsystemen zoals ERP, CRM en Zaaksystemen.
- schaalbaar om gebruikspieken op te vangen
- Meertalig.
- Responsive interface voor laptop, tablet en mobiel.
- Open Source beschikbaar in Angular en React
Voor de overheid
Voor gemeentes en andere overheden is een Open Source versie van het klantportaal beschikbaar, NL Portal. Burgers en ondernemers kunnen inloggen en een aanvraag doen voor bijvoorbeeld een evenementenvergunning, een subsidie of een bezwaar indienen. Het klantportaal is gebaseerd op de principes van Common Ground en NL Design compliant. Het klantportaal werkt onafhankelijk van het back-end systeem en kan gekoppeld worden met elk zaaksysteem, Object-API’s en OpenZaak. Het klantportaal is beschikbaar via Github. Meer informatie over NL Portal vind je hier.